onsdag 22 juli 2009

Yes, yes, yes!!!

Solen LYSER från en klarblå himmel och pick-nicken är packad, strandväskan överfylld och nyaste numret av Drömhem & Trädgård inköpt (tack, min underbara man som åkte iväg och köpte i morse, så att jag kan drömma mig bort lite på stranden idag). Det gäller att passa på för imorgon ska det regna.

I natt när jag låg vaken och försökte få vår son att sova (han har lite "nya-tänder-feber") så funderade jag på vad vi skulle ha med oss för krubb till stranden idag.

Jag kunde inte bestämma mig så det fick helt enkelt bli det här:






Och till eftermiddagskaffet blir det det här:






Så nu kan vi åka i väg till stranden utan att vara oroliga för att bli hungriga ;-).

Vare sig ni ska på Gröna Lund idag eller om ni semestrar på Gotland, så hoppas jag att solen lyser på er ;-)))!!!

Kramar från mig

// Inredningsfrun

Psssssssst...... Recepten till dessa läckerheter hittar du på www.leila.se. Alla underbara bilder är tagna därifrån oxå!

Inga kommentarer :