söndag 30 augusti 2009

Kanske är detta....



...... sommarens sista blomsterbukett, som min mor och far kom med idag. Så på köksbordet får de stå så att vi kan njuta av dem morgon, middag å kväll. Tack kära mor och far!!!

Ja bad mamma att hon skulle ta och ta hand om alla rosenknoppar (på deras rosenbuske) åt mig för jag fick nämligen en idé!!! Nu på sensommaren så fullständigt sprutar det idéer ur mig. Somliga värda att ta vara på, andra kan jag jag bara skratta åt. Men hur eller hur, så är det härligt att komma i pysselstämning lagom till hösten. Håll utkik på vad jag med rosenknopparna skall göra.......

Ljuva vackra rosenknopp, nu är livet är på topp!!!

Kram kram

// Inredningsfrun

1 kommentar :

marianne sa...

Det är alltid kul att du uppskatar det lilla du får och gör något fint av det Kram mor