lördag 29 augusti 2009

Yeah, yeah, I got the point!!!


Maken tycker att den söta "lilla mojängen" som jag nu lottar ut i en ny tävling passade alldeles utmärkt hemma hos oss och förstod inte alls varför vi inte kunde få ha den kvar. Likadant var det med utlottningen av den söta lilla vasen som nu Annelie har i sina ägor (numer även en i vårt hem). Så efter dagens "pikning".......;


" - Hjärtat!!! Vi skulle behöva köpa lite nya fräscha blommor....."

" - Så att du kan lotta ut dem i någon ny tävling, då eller!?!"



..... var det bara till att åka raka vägen och köpa en likadan "liten mojäng". Jag förstod poängen......

Men nu vet jag i alla fall hur jag ska få mannen att bli mer intresserad av saker som jag köper till hemmet; Jag lottar ut dem i tävlingar för de VET jag att han vill ha en likadan. Så bered er på en tävlings-rik höst!!!

// Inredningsfrun

Inga kommentarer :