onsdag 23 september 2009

Glad vinnare!!!

(Foto: Villa Norrdalen)

Kommer Ni ihåg skylten som jag lottade ut. Den har nu landat hos den glada vinnaren som även tagit lite bilder!!! Så bra att den fått ett trevligt hem att komma till!!!

Sitter nu och klurar om jag ska släng in en tävling till snart.......... den som lever får se!!!

Imorgon ska det bakas, hämtas kaffetermosar (heter det så i plural?? En termos, flera termos eller flera termosar?? Va, va, va??? Någon som inte lider av "jag-har-fullt-upp-med-att-komma-ihåg-mitt-namn"-syndromet som kan hjälpa mig med detta otroligt svåra grammatiska problem), hämtas bord, städas upp garaget, köpas pumpor och mashaller. Tänk nu om det inte kommer en kotte till vår garage-loppis!!! Mor och far,,,, Ni kommer väl,,,, SNÄLLA!!!!

Kramar till Er där ute i höst-Sverige!!!

// Inredningsfrun

Psssssst........... Bilder från Villa Norrdalen!! Tack snälla J för lånet!!

1 kommentar :

Villa Norrdalen sa...

Pinglan - du ska ha hjärtligt tack för den finfina vinsten!! kramar!