tisdag 29 september 2009

Idag fick jag frågan.....


















.... om man inte har prestationsångest som bloggare;

" - Hur menar du då????"

" - Jo, asså, att man måste ha det tipp topp hemma och alltid städat och så....."

" - Eh,,,,, städat??......."

Jag är nog för upptagen med att fotografera istället för att kolla dammråttor. Presationsångest får jag ha en annan dag........

Kramar till alla Er där ute i cyberspace!!!

// Inredningsfrun

Psssssst........ Lite fler bilder från mitt lilla besök i söta butiken " Nött & Nytt"

2 kommentarer :

The Secret Garden sa...

Åhh så många fina saker! Och det där med "prestationsångest"...det behöver ju inte betyda att det är lika städat bakom ryggen på fotografen hihi! :)har man som jag tre hundar som bökar runt i soffan, så vänder man det ryggen och fotar något annat, eller fotar hundarna när de leker.

Louise sa...

Hjälp så mycket fint!! Hittade hit efter ett tips från Strandviksvillan - och hit kommer jag garanterat igen. Så ljuvliga grejer ;O)