tisdag 29 september 2009

I´m BACK!!!











Halloj alla glada bloggläsare, I´m BACK!!!!!

Just nu sitter hela familjen "Vi-älskar-att-åka-bort-på-kombinerad-affärs-å-nöjes-resa-å-mysa-på-hotell" och gör just det, myser på hotell!!! För idag besöker vi den mysiga cykel-staden igen; Linköping!!!

Å idag lyckades jag med bragden att fixa perfekt timing på både makens möten å Bebis sovtider. För jag har helt i lugn och ro kunnat storsa omkring på stadens gator och bland annat besöka den nyöppnade ljuvliga lilla butiken "Nött & Nytt" (Nygatan i Linköping). Så här kommer lite pics där ifrån, till Er kära bloggläsare!!!

Kramar från mig

// Inredningsfrun

4 kommentarer :

Moa sa...

Att det finns en ny butik där har jag helt missat!! Ser jätte mysigt ut... ska genast besöka nästa gång tiden finns för att strosa på stan;-)

Kram Moa

hemma hos lilla mej sa...

Vilken mysig affär.Helt i min smak.vad mysigt att besöka nya städer och butiker.ha en mysig kväll varmaste kramizen ~~~~RITA~~~~.

Camilla sa...

Hej! Var du där idag? Jag också, för första gången! Visst hade de mycket fint? Kramar Camilla

Emmas utsikt sa...

Hej du, jag glädjer mig till att se vad hon har fått till den här gången. Du har väl inte missat de här ställena när du är i stan?

http://emmasutsikt.blogspot.com/2009/08/ska-du-till-linkoping.html