torsdag 24 september 2009

Jag i blåsväder!!!











Idag blåser det nästan storm här på the Island. Får hoppas att det lugnar ner sig tills imorgon, så att inte alla våra loppis-prylar blåser omkull!

Imorgon tänkte vi "öppna" garage- loppisen framåt eftermiddagen. Hoppas nu att någon hittar hit!! Annars blir det skyttel-trafik till tippen på måndag och en himla massa nybakat som vi måste äta upp. Stackars oss!!! ;-)

Jag vet att jag har visat saker från underbara Gerbera förut, men det tåls att visas igen!!!
Härliga mustiga färger som passar perfekt nu till hösten. Jag blir sugen på att laga en massa god mat när jag ser dessa härliga fat och forma - ljuvligt!!!

Blåsiga kramar från mig till Er!!!

// Inredningsfrun i blåsväder

Pssssssst....... Alla bilder är från Gerbera!!

Inga kommentarer :