fredag 18 september 2009









Önskar ni någon gång att ni skulle vilja "börja om" hemma. Byta ut möbler, gardiner, kuddar, lampor, mattor, ja rubbet!!! Kanske till och med ändra stil helt å hållet!!! Jag gör det nästan varje dag! Eller i alla fall varje gång jag bläddrar i en inredningstidning, går in i någon rolig inredningsbutik eller kommer hem till någon med ett härligt personligt hem. Jag njuter, trånar, drömmer och längtar till att få göra om där hemma!!!

Men när jag väl kliver innanför dörren hemma så sprider sig ett lugn. En känsla av "här mår jag bra, här vill jag leva, bo och andas"!!! Vi har inte ett perfekt hem, långt ifrån, men det är vårt hem, fyllt med saker som är VI. Självklart så finns det MYCKET som jag skulle vilja ändra på, men det kan jag göra imorgon. För idag njuter vi av vårt hem, precis som det är!!!

Kram kram

// Inredningsfrun

Pssssssst......... Lite fint från Lantliv får ni här av mig.

1 kommentar :

Nyckelpigan sa...

gomorron på dig. jo det där brukar jag också tänka på ibland - att börja om med inredningen hemma, ny stil, färger, prylar - allt. men samtidigt trivs jag "hemma" i mitt eget hem, men nog tror jag ändå att det skulle se ut en anings annorlunda än nu - om man fick börja om från början! ha en bra dag och jättefin blogg har du - kram