fredag 25 september 2009

Poppis med loppis!!




Vi började lite smått att plocka upp våra loppisprylar nu i eftermiddags bara för att kolla av läget liksom; Är det någon som hittar hit??? Sedan dök det upp en lite människa och sedan tomt igen. Sedan kom folk som med busslaster!!! Så vi fick börja plocka fram våra "reserv-prylar" (sådant som min mor och far dumpat hos oss) för att det inte skulle se tomt ut!! Jag fick till och med plocka fram kaffe och fika, som jag hade tänkt att spara tills imorgon. Men icke!! Det var fikasugna loppis-letande människor på besök idag!! Härligt!!!

Å jag som hade tänkt att ställa upp loppis-prylarna i färg-tema och i kategorier och ställa små vaser med rönnbär som dekoration. Men det hann jag inte med över huvudtaget. Swooooosh å upp med allt i en salig blandning. Men det funkade ju tydligen oxå!!!

Nu ska jag poppa popcorn och ladda inför morgondagens loppis!

Kram kram å natti natti

// Inredningsfrun

Pssssssst..... Här får Ni en liten sneak-peak på vad som finns kvar tills imorgon! Skynda att fynda :-)!!!

Inga kommentarer :