söndag 13 september 2009

Sommarens loppis- och auktionsfynd!!

















Det blev en hel del fynd i sommar trots att vi knappt varit iväg på några loppisar eller auktioner i sommar. Å inga direkta felköp blev det i år heller - skönt!!! Annars har jag lätt att hamna i ett "adrenalin-stim" när det gäller saker som jag/vi vill ha. Handen och armen tillhör inte längre kroppen utan far upp när jag minst anar det!!! Inte blir det bättre att av mannen står bredvid och hejar på heller. Men i år så har handen/armen utfört sitt "auktions-uppdrag" med hedern i behåll. Eller vad tycker Ni???

Kramar från mig!!

// Inredningsfrun

Pssssst.... Tur i oturen att min förskylning kom nu. För snart ska jag vara med här å då går det ju inte för sig att stå och söla ner fina kläder med en snorig å illröd näsa!!!

Inga kommentarer :