söndag 20 september 2009

Tack internet, jag älskar dig!!!









Tänk vad mycket roligt man kan hitta på internet!!! Men många av mina vänner säger att de inte vet vad de ska kolla på; de kollar sin mail; kollar dagstidningen; kollar på vädret å på Blocket. Thats it!! Men jag däremot, har inga om helst problem att sitta och florera fritt ute i cyberspace och riktigt frossa på nya roliga sidor. Som den här sidan till exempel!! Jag blir helt lyrisk å sitter och visar datorskärmen för maken;

" Åååååååh,,,,, kolla HÄR,,,,,,, å kolla den här,,,,,,,,, å kolla in dessa,,,,,, eller dessa,,,,,, du MÅSTE bara kolla på den här.....!!!!"

Dock är ju inte gensvaret så sjungande som jag skulle kunna önska, men han tittar i alla fall på skärmen och försöker att se lite intresserad ut. Å det ska han faktiskt ha en eloge för, för det blir ju ett par gånger om dagen........

Kram från Mig!!!

// Inredningsfrun

Pssssst..... Alla bilder är från Car Möbel!!

3 kommentarer :

Jessica sa...

hejsan jätte fina bilder, å ja jag håller med visst kan man ha mycket kul på nätet ha det bra kram jessica

Lilla huset på prärien sa...

Jag håller med dig - internet kan man sitta framför i timtal och hitta allsköns fina saker :) Så surfa på du bara!

Ha en härlig vecka!

Vit som snö sa...

Jag håller med, det är inga problem att veta vad man ska titta på. Problemet är väl hellre att inte slösa alltför många timmar sittande vid datorn o glo-iallafall för mej!
Ha det gott! Kram Cilla