lördag 19 september 2009

Tapper sjukling!!!




Efter en natt med feber och orolig sömn så vaknar ändå Bebis med ett leende på läpparna. Själv så brukar man ju vakna allt annat än glad om man är snorig, hostig och febrig. Så även om klockan är långt från utvilad så är det härligt att vakna bredvid de två mest underbara leendena i världen; min mans och vår sons!!! Härligt!!!

Fast jag tycker det är skönt att vakna tidig. Jag är som mest effektiv på morgonen och får mest gjort då oxå. Så nu är jag i fullgång med att städa å dammsuga. Ska försöka ta de sist fönsterna också. Men först å främst ska jag se till att Bebis är trygg å lugn mitt i allt snorande och febertoppar. För han är viktigast å mår inte han bra så spelar det ju ingen roll om golven är rena!

Hoppas att er lördag blir skön och avkopplande å passa på att ladda batterierna. Hoppas att solen lyser på er, för det gör den här!!

Kram kram

// Inredningsfrun

Inga kommentarer :