måndag 12 oktober 2009

Å välkommen ljuva måndag!!!



Då är helgen över för denna gången och härliga måndag är äntligen tillbaka! Denna vecka har jag en massa roligt inplanerat, bland annat ett besök till cykelstaden Linköping i slutet av veckan! Hoppas att butikerna har börjat att plocka fram lite jul!!!

Idag skulle jag ut och kratta löv och plocka in "sommaren" i förrådet, men det blåser höststorm och regnet öser ner så det får bli till att sitta inne å kura. Mysigt!

Får lunchbesök idag så nu ska det göras köttfärspaj och lite annat smått å gott!

Vad ska Ni hitta på, kära bloggläsare?

// Inredningsfrun på myshumör

Pssssst....... Alla vackra inspirationsbilder är från Green Gate!!

3 kommentarer :

Vem är jag.. sa...

Gud vilka mysiga bilder...
Nu längtar jag till Vintern och jul

Kram Lisa

hemma hos lilla mej sa...

Vilka mysiga bilder du visar.Ha en mysig måndag kramizar ~~~~RITA~~~~~.

Jasmina sa...

Jag älskar din blogg!! Jag hittade den för någon dag sen, och nu kan jag inte slita mig loss från den! Dagdrömmarna kommer ikapp och jag börjar drömma om att bo i ditt fina mysiga hem - så underbart!! Du är väldigt duktig på det du gör. :) Kram Jasmina