lördag 14 november 2009

Äkta vara, del två!





Å så var det där här med äkta eller inte äkta vara igen!!! Eftersom jag ofta tar död på julens alla blommor (glömmer att vattna mellan alla lussebullebak och glöggaftnar) så har jag i år investerat i lite syntetblommor! Ganska osexigt egentligen men både julgranen (som jag köpte häromdagen) och dessa söta julrosor tyckte jag såg riktigt levande ut!!! Julrosorna ska jag sätta i ett arrangemang med mossa, kottar och lite annat smått och gott hade jag tänkt. Då kan jag ju till och med sätta dem på fönsterbrädan utan att de dör av värmen från elementen - perfekt!!

Självklart ska jag ju oxå ha levande julblommor. Annars blir det ju ingen riktig jul!!! Längtar redan efter doften av tazetterna och hyacinterna!!!

Nu blir det en sväng till Herr Kamprads varuhus!! Tjohooooooooo......

Kram på Er!!

// Inredningsfrun

Inga kommentarer :