onsdag 11 november 2009

Dagens tanke!!






Ännu en dag i gråa nyanser. Kommer inte ihåg när jag såg solen sist!!!

Ibland finns det människor som påverkar en fastän att man knappt känner varandra eller ens har träffats! Människor som upptar ens tankar, inspirerar, sprider ljus i mörkret och får en att glädjas åt de små sakerna i livet. Människor som ger av sig själva utan att kräva något tillbaka. För mig är alla Ni där ute i cyberspace "dessa människor" för mig!! Ni skänker mig glädje och ni upptar mina tankar. Jag längtar till att få läsa de små spår ni lämnar. För jag är så nyfiken på alla Er där ute och jag vill att ni ska veta att Ni betyder mycket för mig, även att vi aldrig har träffats. Konstigt egentligen, men väldigt härligt :-)!!!

Kramar till alla er goa där ute!!!

// Inredningsfrun

Pssssst....... Dessa vackra tavlor med tänkvärda ord hittar du här!! Kanske som en annorlunda julklapp i år, till dig själv eller till någon som betyder lite extra för dig!!! Klicka på bilderna så får du dem större! Alla bilder är tagna från Emmys vita!!!

4 kommentarer :

Dona blogg sa...

Hej du!
Ja, tänk så mycket värme och uppmuntran det finns i bloggvärlden. Märkligt, men mäktigt - det du beskriver.

Ha en härlig dag!
/Pernilla

vitaemmy sa...

Men...oj... vad glad jag blev nu. Dels av att finna omtänksamma människor på nätet. Men också för att mina tavlor visas upp av en tjej med en sån fin hemsida och ett vackert hem som du har. Tack.

Spik, skruv och drömmar sa...

Så sant, så sant. Det är fantastiskt hur mycket glädje och värme helt okända människor kan dela med sig av i den lilla bloggvärlden.
Kram Therése

Paula sa...

Mycket värme o omtanke gillar vi. Och snöööö!! Får man fråga vart man hittar dina söta snöflingor?

Undrar oxå om det är ok att jag lägger till din fina blogg bland mina länkar?

Kram Kram