lördag 14 november 2009

Årets första julklapp!!!



Årets första "julklapp" har redan öppnats här hemma (eller egentligen är det en kombinerad födelsedagspresent å julklapp till Bebis)!!! Denna söta lilla ljuslykta fick Bebis av söta tant "Anki" och den ska stå och sprida ljus inne i hans lilla rum. Dock ska jag byta ut värmeljuset mot ett sådant där elektriskt värmeljus. För att vara på den säkra sidan!!!

Det börjar att ploppa upp fler och fler på min lilla sida som har börjat att ge sig till känna - kul!!! Alltid roligt att Ni lämnar små spår efter Er, gamla som nya bloggläsare!!! Vill ni mig något personligt så kan ni ju alltid maila mig!!! Å TACK för alla era gulliga kommentarer! Ni gör min dag, varje dag!!!

Kramar till Er där ute!!

// Inredningsfrun

1 kommentar :

Linda N sa...

En liten hälsning från norrland !
Idag snöar det "lapphandskar" hos oss.....
Så ljust och fint ute , äntligen !!!!
Kram från linda i mellansel .

Super fin ljusslinga , blir lite sugen på en jag också =)