måndag 2 november 2009

En kär gammal vän!!!









Hur länge har jag hållit på med min lilla blogg nu?? Får se...... första inlägget den 11 juni i år..... snart fem månader då!!! Å herregud vad tiden går snabbt!!!

Varje dag när jag vevar igång datorn och loggar in på bloggen, känns det som att besöka en kär gammal vän!! Å det är ju tack vare Er, kära bloggläsare, som gör att det är lika mysigt att varje dag ge en liten bit av mig till Er!! De flesta av oss har aldrig träffats men ändå blir jag så glad när ni har varit inne å hälsat på mig!!! Konstigt fenomen det här med bloggen egentligen. Men härligt!!! Å era besök å kommentarer gör min dag, VARJE DAG!!!!

Puss på Er!!

// Inredningsfrun

Psssssst........ Här får Ni lite fint från mysiga Home No.1!!! Alla bilder är tagna därifrån!!

5 kommentarer :

Hanna sa...

Åh så underbara bilder.
Ha en bra kväll.
Kram
Hanna

hemma hos lilla mej sa...

Vilka underbara bilder.Jag blir glad när jag tittar in hos dej.Ha en skön kväll stora kramizen ~~~~~RITA~~~~~.

Home No.1 sa...

Tack=)

Kram på Dig!
Annica.

Louise sa...

Du lyckas hela tiden hitta så inspirerande bilder. Jag är imponerad!!

Photo by Maria sa...

Den där rostiga ljuslampetten var himla snygg.. Ja det andra med men den hade jag velat ha :-)

Visst går tiden snabbt när man lever i bloggvärlden ;-)

Kram
Mia