torsdag 5 november 2009

Hur jag vet att min man läser min blogg!!!







" - Vad har Du för hemlighet som du inte har berättat?!?"

" - Vaddå hemlighet???"


" - Jag såg nog på bloggen!! Du skrev att du hade en hemlis som du inte skulle avslöja. Vad är det för något??"


" - Om jag avslöjar så är det ju ingen hemlis längre!!!"


" - Jag får väl läsa om det på bloggen då. Jag menar jag är ju bara din man, vart annars skulle jag få reda på saker om det inte var på BLOGGEN!!!! Hrmmmmpf............"


// Inredningsfrun å benhård på hemlisar

Psssssst...... Lite vacker julinspiration så här på kvällen är ju aldrig fel!! Alla bilder är tagna från C´est la vie Home!!!

2 kommentarer :

Photo by Maria sa...

Ha ha.. Stackars man ;-) Men då fortsätter han läsa iaf ;-)

Min läser bara ibland, säger han iaf..

Kram
Mia

Vinterkristallen sa...

Haha, jag känner igen det där. Sambon sa igår "Va, har du varit på IKEA och handlat?!" efter att jag bloggat om det ;) Man får veta mycket på bloggar...

Tack för titten själv. Nu har jag en blogg till att följa ;)

Kram/Emma