fredag 13 november 2009

Lite ljus i mörkret.....


.... bjuder jag på denna härliga fredagsmorgon!!!

Denna söt lilla ljusslinga hittade jag på Indiska. En sådan där "bra-att-ha-och-lägga-vart-du-vill"-slinga som blir fin fin nu till jul.

Kanske lägger jag den bara på bordet som dekoration, eller så klär vår lilla blomstege med den, eller så lägger jag den runt lite granris i fönsterkarmen, eller så hänger jag den runt spegeln, eller så..........

// Inredningsfrun som älskar saker med multifunktionella funktioner :-)

Pssssssst..... Du vet väl att du kan klicka på bilderna så får du dem större!!!

8 kommentarer :

Anonym sa...

Häftigt med snöflingorna!!! Kram kram Tessan

Camilla sa...

Du kan verkligen hitta allt fint! Kram på dig i det gråa vädret.

cecce sa...

Ramlade in här...kikade runt..och oj..så fin och inspirerande blogg du har!
Kommer gärna tillbaks!
Ha en fin fredag/C

A home far away sa...

Jättefin slinga, jag har en väninna som flyger till Sverige o jag har bett henne köpa ljusslingor till mig, så de finns alltså på Indiska, bra tips, TACK!

Kram Gunilla i Singapore

hemma hos lilla mej sa...

ÅÅÅÅÅhhhhh vad mysigt med snöflingor och ljusslingor.Mycket mysigt.Ha nu en mysig fredag stora kramizar ~~~~~RITA~~~~~.

Dona blogg sa...

Älskar ljusslingor. Den första för säsongen har åkt upp runt spegeln i hallen.

Fint ditt förra inlägg var :)

Kram & trevlig helg!
/P

Tina sa...

Åh den är så söt, stod och kollade på den igår när jag var inne på indiska. Hade tyvärr bråttom så jag kunde inte stå och vela som jag alltid gör =) hihi

Ha en bra helg!

Kram Tina

Photo by Maria sa...

Söt slinga.. Blir snyggt var som..

Kram
Mia