torsdag 12 november 2009

Min dag so far!!!











Regnskydd på! Regnskydd av! Regnskydd på! Regnskydd av! Regnskydd på! Regnskydd av! Regnskydd på!!! Regnskydd av.........

Ännu en dag i duggregnets tecken på stadens gator! Å inte fick jag kameran med mig heller idag!! Men dagen blev bra ändå. Träffade söta PhiloSophia i en av stadens klädbutiker, åt mysig grekisk lunch tillsammans med maken, Bebis och Bebis gudmor och hittade hur mycket fint julpynt som helst!! Summasummario så blev dagen över förväntan.

Imorgon hoppas jag på lite sol och blå himmel så att jag får lite bra fotoljus!! Har en massa julfint som jag inte har hunnit visa er än (eller maken heller för den delen).

Hur har Er dag varit???

Kram kram

// Inredningsfrun

Psssssst..... Lite fint från mitt senaste besök på Unnerstad Gård får ni av mig!!

3 kommentarer :

hemma hos lilla mej sa...

Hallojs !Vilken mysig dag du har haft .Blir lite avis.har inte varit ute på länge .Är det långt till Unnerstad gård från Link?Vill bara åka dit.Dom har ju bara så mycket fint.ha en skön kväll vännen kramizar ~~~~RITA~~~~~.

linda sa...

Hallå där !!!!
Ville bara tipsa om en jätte mysig butik i
min hemstad örnsköldsvik som heter himlen runt hörnet !!!!!
Dom finns även på nätet !!
Ta en titt vet jag ......
kram från linda i mellansel

Philosophia sa...

Hej! Kul att ses live!! =) Hoppas på lite bilder på pyntet du köpte! Själv har jag bara handlat lite silverkulor på Ikea...