torsdag 5 november 2009

Snart är vi på väg.....






..... till cykelstaden Linköping!!! Det var ett tag sedan vi var där nu å det ska bli sååååååå mysigt!! Strosa runt på stan, sitta på något mysig litet fik, dricka kaffe å mumsa på något smaskigt som garanterat innehåller lika mycket energi som fyra middagar (men behövs ju nu när det är så kallt)!! Men framför allt, kika om butikerna hunnit plocka fram "ja-ni-vet-vad-jag-menar"-saker till min favvis-högtid som snart är här!!

Kameran har legat på laddning hela natten, så den är nu fit for fight för dokumentera!! Om inte butikerna har tröttnat på mig å Bebis det vill säga. Men det får vi inte hoppas, för det är ju för Er, kära bloggläsare, som jag fotograferar :-)!!!

Kram på er denna härliga torsdagsmorgon!!

// Inredningsfrun på resande fot

Psssssst...... Här får Ni ni blandad kompott från mitt senaste besök hos Topiary!!

1 kommentar :

hemma hos lilla mej sa...

Vad mysigt det låter.Helt underbart.Ha en trevlig och mysig dag i Linköping.Kramizar ~~~~RITA~~~~.