fredag 11 december 2009

En ny stjärna på himlen!!






Kursiv
God härlig morgon!!! Idag blir det en bra dag, jag känner det i hela kroppen!!! Tjohooooooooooooooo!!!!

Kommer Ni ihåg den söta stjärnan som jag visade igår?? I alla fall. Det verkar gå någon konstig epidemi här hemma, för det verkar som att den har förökat sig. Jag har inte en aaaaaaaning om varför det numera står en likadan stjärna (fast lite mindre) i hallen oxå.

Men en eller fem nya stjärnor på himlen spelar väl ingen roll. Det finns ju gott om plats liksom.........

// Inredningsfrun

7 kommentarer :

frederica sa...

Hej ! :)
Ville bara skriva ett par rader om att jag verkligen gillar din blogg ! Du har det så fint hemma hos er :)
Men hur lyckas du få din lille kille att låta bli allt fint ? Min ettåring han skulle riva allt :þ
God jul !

Photo by Maria sa...

Vad kul att du har så fina stjärnor som förökar sig ;-) Kommer det fler bebisar så sskicka gärna en ;-)
Passar ju perfekt där i hallen..

Kram Mia

hemma hos lilla mej sa...

Vad fina bilder du visar.Himla fin agventsljusstake du har.Får man fråga var du har hittat lådan.Den gillade jag bara så himla söt.Ha en mysig fredag kramizar Rita ♥

Anonym sa...

hej, jag har tittat på dina bilder och får inte till det med planlösningen jag sett på huset. Letar efter hus och bygga men planlösningen är inte den samma som erat hus? tänkte på tvättstugan och gästrummet nere?
Kramkram

Nettskie sa...

Jättefina stjärnor, bara bra att de verkar föröka sig ;). Jag hoppas att ni fr en härlig tredje advent! Kram från Nettan

cat sa...

Läckert! Är det Mairo?
// Catarina

Tjohalia sa...

Jag har en likadan stjärna som jag köpte i tisdags på Erikshjälpen för 10 kr.. Har den i hallen, skall fotografera. Mysig blogg.. Kram.