fredag 4 december 2009

God mysig morgon!!!



Då är det äntligen härligt fredag å jag känner mig piggare - skönt!!! Å Bebis är oxå glad trots oink-oink-sprutan som intogs i veckan!!!

Idag blir det en "jag-ska-bara-strosa-runt-lite-å-kolla-lite-men-ska-absolut-inte-handla-något-men-kommer-ändå-hem-med-trehundranittio-värmeljus-å-sjutton-kuddfodral-å-nya-blommor-å-en-massa-andra-saker-som-jag-inte-behöver"-runda till Herr Kamprads varuhus!!! Kanske ska lämna plånboken hemma så att jag inte kan "råka" slänga ner en massa i den otympliga gula påsen Ikea-påsen...

Vad ska Ni hitta på idag, kära bloggläsare, förutom att fredagsmysa då så klart :)!!!

Kram kram

// Inredningsfrun

3 kommentarer :

MARIANNE sa...

TUR MAN FÅR SE HONOM PÅ BLOGGEN
KRAM MOR

Anonym sa...

Hej! Helt underbara bilder att njuta av nu till jul. Jag jobbar på Ikea och de har haft så fina saker nu till jul tycker jag, älskar även ljus i alla former och färger. Tror att min lön går tillbaka dit den här månaden.

Kram Cajsa

Photo by Maria sa...

Mysiga bilder på lille sonen :-)

Skall man låta bli att handla på IKEA då är nog det rätta att lämna plånboken hemma ;-) Man kommer ju aldrig därifrån utan att ha handlat något.. Vi skall ev dit på måndag..

Idag så har jag tagit det rätt lugnt skall jobba i natt..

Njut av fredagskvällen..

Kram
Mia