torsdag 17 december 2009

Om BESLUTSÅÅÅÅNGEST!!!


Ni kommer ihåg den där inredningsboken som vårt hem ska vara med i??? I alla fall. Nu till det blodiga allvaret!! Alltså jag å min j...kla beslutsångest!!! Ni har ju röstat och buden var många, men jag kände mig inte riktigt nöjd ändå!! Ja, ja jag vet att det inte är heal världen, men ska min lilla nuna synas på bild in en BOK, ja då behöver jag ju i alla fall inte se ut som jag inte sålt smöret å tappat pengar, liksom!!!

Så lite nya klickeliklick med kameran - ÅNGEST-ÅNGEST-ÅNGEST- så valde maken min denna som ni ser ovan. Dessutom la han in sitt veto så nu finns det INGEN-JÄKLA-ÅTERVÄNDO-Å-JAG-SOM-MÅÅÅÅSTE-FÅ-VELA-LITE-FÅR-NU-INTE-GÖÖÖÖÖÖÖÖRA-DET-JAG -BLIR-TOOOOKIG-MEN-ÄNDÅ-SÅ-GLAD-FÖR-ETT-VETO-ÄR-ETT-VETO-SÅ-DET-FINNS-INGET-FÖR-MIG-ATT-GÖRA-ÄN-ATT-GILLA-LÄGET-LIKSOM-SÅ-BYE-BYE-BESLUTSÅNGEST!!! Å där gick min "Caps Lock"-tangent sönder....... :)

Egentligen ville jag ha någon av dessa bilderna;



Men, men!! Too late!!! Skönt!!!

Nöff nöff!!

// Inredningsfrun som ska iväg å ta sin svin-spruta

2 kommentarer :

Fam. Strömberg sa...

Du är för söt gumman!

Photo by Maria sa...

Vad synd att han valde den första.. Jag hade röstat på den där du ser ut som du petar näsan ;-)

Kram
Mia