måndag 28 december 2009

På tu man hand....

...... med min nya lilla älskling har jag försökt mig på att fota lite idag. Jag tycker egentligen inte om att ta bilder med blixt men det är ju för tusan mörkt hela tiden nu när snön är borta. Men, men!!! Lite nya bilder med nya kameran blev det i alla fall. Fast vi är inte kompisar ännu, jag å Mr. Canon. Men det ska jag se till att ändra på snart!!!

Idag har jag fynda lite fint på julrean. Som den söta röda kudden i korgstolen och den röda pläden i hallen (Hemtex), gulligt hjärta och korg (Kid) som jag satte vår lilla julgran i. Butikerna har 50 % på julsaker!!! Tjohoooooooo!!! Jag älskar att fynda!!

Kram på Er!!

// Inredningsfrun

9 kommentarer :

Camilla sa...

Så fina saker du fyndat. El ljusstaken i köksfönster, vart har du köpt den? Så himla fin! Kram

enôma sa...

Mycket fint och stilrent hem :)

God fortsättning!
/Zara

OlgaA sa...

Vilka fynd!! Och föreställ dig att jag INTE varit än på shoppingrunda ;)
Canon har även jag fått. Min är EOS 450 D vilken är din? JAg fått en mycket bra bok i julklapp, vill du kan jag tipsa - bra och enkel tips hur man bättrar på sin teknink ;)
kramar Olg@

Sara sa...

Åhh den är så fin den röda kudden du fyndat. Extra kul att fynda när det är 50%/ kram

Linda- Vildros och kaprifol sa...

Hej hej!
Åh vad kul att du kikade in hos mig så jag hittade till din fina blogg! :)

Helt underbart hem du har, köket är en dröm!!

Det är skoj att göra fynd på mellandagsrean, men jag har ännu inte gått för jag drar mig att trängas bland folk...
Jättefina juliga saker du hittat och än är ju inte julen över!

Kramar Linda
och ett Gott Nytt År önskar jag dig också!

Linda- Vildros och kaprifol sa...

Glömde ju tala om att du har en följare till, här kommer jag kika in ofta!

Kramar

Rosor och ruiner sa...

Vad roligt med ny kamera - julklapp?
Hm, skall nog ut ändå i butikerna, har inte haft lust, efter allt julhandlande, men du har rätt, man kan fynda framförallt julsaker, och det blir väl jul igen får man hoppas...=)

Tjohalia sa...

Vill önska dig detsamma, ett riktigt Gott Nytt År och hoppas också att 2010 blir ett bra år! för er också.
Härligt att kolla dina bilder, de är alltid fina och mysiga.
Kram!!
Tjohalia

Nicole sa...

Så kul med ny kamera och så fina bilder du tagit i ert vackra hem!
Vilka härliga reafynd du gjort också! Imorgon åker vi kanske på en liiiten reatur.
Vill också passa på att önska dig Gott Nytt År!

Kram, Nicole