lördag 26 december 2009

Å så blev det tyst!!


Idag har släkten satt sig i sina bilar och åkt hem och huset blev på en gång väldigt tyst! Det har varit fyllt av sång, skratt å hjärtliga diskussioner nu ett par dagar så nu det känns så klart väldigt tomt här i huset. Så jag, maken å Bebis packade in oss i bilen och åkte till stan för att flanera lite bland alla "jag-måste-byta-alla-julklappar-å-fynda-en-massa-på-rean"- hysteriska människor. Visst hittade jag oxå en del roligt på rean, men inget som jag kände var värt 20 minuter i kö för. Å då kan man lika gärna skippa det!!!

Nu ska jag snart (varsamt, varsamt) plocka upp min fina systemkamera, Canon Eos, som jag fick i julklapp och fingra på min nya älskling, som jag fick av min älskling!! Den har legat på laddning och jag har liksom "sparat" mig tills jag får lite lugn och ro så att jag kan lära mig hur den fungerar. Spännande å skitkul på en å samma gång!!!

Tjohooooooooo å tjoheeeeeej, en liten Canon till mig!!!!

Hoppas att Er jul har varit lika mysig som vår!!

Kram kram!!

// Inredningsfrun

3 kommentarer :

Vitt för själen sa...

Åååå den vill jag med ha...
Suktade på nätet idag!!!

Ge mig en bild nu =)
God fortsättning..
Du..du har du fikat på Café Stadsgården i Arboga?
Tycker jag känner igen dig.. =)
/Sophia

BLONDETTY sa...

God jul och gott nytt år!
Vilket vackert julhem ni har och en sån fantastiskt fin dukning du hade gjort!

Photo by Maria sa...

Tystheten kan vara skönt :-) Nju av den..

Ha så kul med din nya älskling..

Kram Mia