fredag 11 december 2009

Svar på frågor!!







För Er som frågat om vi har pyntat överallt i huset, så ja, det har vi. Det är ju trots allt bara jul en gång om året!!! Även gästrummet, som Ni ser, har fått sig en lite "jul-make-over".

Å för Er som frågat hur vi kan ha så mycket pynt överallt när vi har Bebis, så kan jag bara säga att verkar det som att hans intresse för inredning och lull lull inte är i närheten så stort som sin mors. För han sneglar lite lamt på julsakerna och pillar lite, får ett "aja-baja" å lullar vidare. Till och med min älskade sockerlåda (som jag, julen till ära, har pimpat med en massa, mossa, hyacinter, julstjärnor, band, julgranskulor etc, vilket ni kommer att få bilder på snart) har han inte ens ägnat ett ögonblick åt, trots att den står lägligt placerad på golvet bredvid hans rum. Ja, vad ska jag säga! Snäll är Bebis i alla fall!!!

Å hemmets nya och mystiskt förökande stjärnor är inköpta på Mairo!

Nu när jag är är uppe i varv med alla frågor, så kan Ni ju fortsätta att fråga på. Just hit me, baby :)!!!

Kram kram

// Inredningsfrun

Pssssssst....... Å ERIK vann Idol!!! Tjohooooooooo!!! Vilken kille, vilken röst!!!! HELT RÄTT!!!

1 kommentar :

Åsa sa...

Hej, jag vill egentligen inte fråga nått. Jag vill bara säga att jag tycker ni har ett superfint hem och du har kommit att bli lite av en inspirationskälla för mig! God jul och tack för tipset om bokstäverna från Mairo som du skrev om för ett tag sen! / Åsa