torsdag 17 december 2009

Svinigt!!







Då så, då var man svin-impregnerad då!! Ett litet stickelistick å så får man hålla tummarna att man slipper alla dessa sviniga biverkningar som alla pratar om. Oink oink!!!

Alltså,,,, om en vecka så sitter sitter man mätt å glad å njuter av julaftonskvällen!!! Fattar inte vart december har tagit vägen, tiden har bara flugit iväg!!! Får hoppas att snön ligger kvar bara. Det var länge sedan vi hade en vit jul här på the Island.

En mysig kväll önskar jag Er!!

Kram kram

// Inredningsfrun

3 kommentarer :

Photo by Maria sa...

Hoppas du slipper biverkningar, jag hade bara ont i armen inget annat och likaså var det med resten av familjen..

Ha du med en mysig kväll..
Kram Mia

Louise sa...

Fina foton, och vet du vad jag slås av?? Det ser så skinande blankt och rent ut...Tokstädar du innan du fotar?? :O)

Vem är jag.. sa...

Hej

ja du har verkligen underbart hem, jag älskar ditt kök! jätte fina julfärger

Kram Lisa