tisdag 29 december 2009

What U see is what U get!!

God morgon kära bloggläsare!!!

Jag måste bara säga att jag tycker att det är helt fantastiskt av alla Er som tar Er tid att mail eller lämna kommentarer till lilla mig!! Jag blir alltid lika glad!!!

Jag har totalt missat att besöksräknaren har tickat en bra bit över 30 000 besökare nu!! Helt otroligt roligt!!!

Angående diverse olika frågor kring vårt hus å hem så är det så här; What you see is what you get, liksom!! Alla foton som jag tar här hemma är tagna utan en massa "styling" och duttande. Vårt hem ser ut som det gör på bilderna. Klart att jag hade kunnat pimpa soffor, fåtöljer och flyttat runt en massa saker för att gör bilderna mer "mulliga" å attraktiva, men då känns det som att jag luras!! Jag delar med mig av vårt hem som är ett hem som vi (= jag, make å Bebis) älskar att bo i och visar även att allt inte behöver vara perfekt och med en massa dyra attiraljer och inredningsprylar. Ett hem kan vara vackert, trivsamt och framför allt personligt utan att det behöver kosta skjortan! Eller vad säger Ni??

Önskar Ni mer pimpade bilder eller vill Ni se the real deal?? Eller förresten, jag tar beslutet!! Jag gillar the real deal, så det kommer jag att fortsätta med :)!!!

Idag bjuder jag på vackra inspirationsbilder från Greengates vår/sommar kollektion. Ljuvligt!!!

Kram kram

// Inredningsfrun

Psssssssst........Å angående städning så syns inte dammråttor och skitiga rutor så bra via kameralinsen, som tur väl är!!! jag fikar hellre än städar, så att säga ;)!!!
Å alla bilder är tagna från Greengate!

1 kommentar :

Linda- Vildros och kaprifol sa...

God morgon frun!

Härliga pastlliga bilder du bjuder på idag!
Man börjar ju inte alls längta till våren... *fniss*

Ditt hem är ju helt otroligt vackert, med så mycket detaljer här och där precis som jag önskar men har svårt att få till här hemma, men har inte bott in mig så länge så får skylla på det! :)

Ser verkligen fram emot att få se mer bilder av the real deal hemma hos Er, finns ju hur mycket inspioration som helst att hämta!

Kram kram