torsdag 7 januari 2010

30 härliga fantastiska år!!!











Ja, å då var det snart dax för min 30:e födelsedag!! UNDERBART!!! Det finns ingen dag som jag väntar så mycket på som mina födelsedagar, inte ens julafton!!! Jag blir som ett barn på nytt och väntar, väntar å VÄNTAR på att Dagen D ska infinna sig!!! Å detta år fyller jag dessutom jämt, kan det bli bättre!!!! Tänk vilken holabalooo man kan ha!! Dessutom så fyller jag mitt i veckan vilket automatiskt gör att jag kommer att bli firad TVÅ gånger; dels födelsedagen å sedan en "extra födelsedag" eftersom vi ska ha festen på helgen!!! Tjohooooooo vilken TUR jag har!!! Jag sa ju att detta året kommer att bli det bästa hittills!!!

Eftersom jag fick världens bästa julklapp (Mr. Canon) förra året, så måste jag ju hitta på något annat att önska mig i födelsedagspresent. Å i år som är det nog så illa att jag måste göra en önskelista (gillar inte att veta vad jag ska få, vill bli överraskad) för annars får jag nog ett gäng med inte så glada släkt å vänner som inte vet vad de ska köpa. Så här kommer nu lite fint från Mateus som jag önskar mig, i kulörerna ljusrosa och grått. Varsågoda å skölj!!!

// Inredningsfrun

Psssssst.... Bilder tagna från Mateus och Google!!

4 kommentarer :

Nettskie sa...

Grattis i förskott! Och tack för de fina bilderna. Jag ääääälskar Mateus, precis som dig står grått och ljusrosa högst upp på önskelistan :).Jag hoppas ni får en fin dag! Kram från Nettan

Fam. Strömberg sa...

Grattis i förskott i från mig med! Jag fyller snart själv 30! Den 28:e mars närmare bestämt!

Tjohalia sa...

Grattis på födelsedagen i förskott.. I morgon fyller min gamle far 70 år, det är då man känner sig...ja, det ska man nog inte tala om! Jag själv blir 40 år nästa år. Låter gammalt, men jag ser.. öh, ung ut, hoppas jag? ;-) Ja, tallrikarna ser fin ut och mysiga också.
Kraam!

Photo by Maria sa...

det där var riktigt snygg servis.. Är med ute efter en ny..

30 år är en perfekt ålder, själv blir jag 40 i år och gillar det med :-)

Kram Mia