söndag 31 januari 2010

Flertimmarpådygnet.se




En supermysig helg är snart över. Jag har hunnit med både det ena å det andra men inte hälften av vad jag hade önskat. Men denna gången så handlar det inte om min dåliga (!?!) planering utan att dygnet helt enkelt har för få timmar!!

Dock har det hunnits med mysig förmiddagsfika (med nybakade rågbullar) hos en god vän, långpromenad, besök av mina päron vilket inkluderade en eftermiddagsfika med hembakade semlor, att klippa båda mina älsklingar, redigerat bilder, plugga, äta mysig söndagsmiddag och nu, äntligen, mys framför tv (nja,,,,, datorn).

Så nu sitter jag här å är trött, nöjd å lycklig och önskar att dygnet hade fler timmar så att jag kunde hinna med lite till!!

Hoppas att alla Ni, kära bloggläsare, haft en låååång och mysig helg!!

Kram kram

// Inredningsfrun

1 kommentar :

Elle sa...

Din beskrivning av dagen påminner faktiskt lite om min...jag har också promenerat, haft eftermiddagsfika med hembakat, klippt min son, laddat och tagit bort bilder, ätit gott och nu myser de andra framför tv:n och jag...hm, vid datorn! Plugga slipper jag dock, annars hade väl min dag också haft för få timmar! :D
Kram Elle