fredag 1 januari 2010

Gott Nytt År!!!






Härliga, härliga 2010 - VÄLKOMMEN!!!! Jag är så nyfiken på dig och vad du har i dina gömmor!!! Men att det kommer att bli ett toppen år, det känner jag ända ner i tårna!!!

Hoppas att Ni fick en mysig nyårsafton. Å för er som inte fick, det så är kommer det ju alltid fler :)!!! Själv så bar det iväg på fest med Bebis. Maken låg nerbäddad i 39 graders feber!! Inget kul sätt att avsluta och börja ett år. Men han propsade på att vi skulle åka iväg till den planerade nyårsfesten så off we went!!

Det blev mycket god mat (jag gjorde en chokladtårta toppad med mjölkchokladmousse till efterrätt, som jag ska skriva ner till er, den var syndigt god), lek och sång!! Som sig bör!!!

Å idag har jag börjat att plocka bort julen!! På nedervåning syns det nu inte ett spår av julen förutom granen som får lysa ett tag till.

Å jag går fortfarande runt i morgonrock och tofflor å snart ska vi äta pizza. Perfekt början på det nya året. Eller vad säger Ni??

KRAAAAAAAAAAAM

// Inredningsfrun

Psssssss....... Jag hade glömt att ladda nya kameran så jag var glad att min andra lilla trotjänare som vanligt låg i väskan. Annars hade det blivit en foto-fri nyårsafton. Hua, hemska tanke!!

4 kommentarer :

Bella sa...

Gott Nytt År!!

Vilken vacker dukning :) tråkigt att din käre make låg sjuk, nyårsafton är ju liksom inte den dagen man vill ligga nerbäddad i 39 graders feber...

Här blev det inte heller mycket till nyårsfirande då vi fick åka till akuten med sambon natten till nyåstafton, tolvslaget firade vi sittandes i en sjukhussäng på hjärtintensiven, inte riktigt vad man önksar sig, men sambon mår bra nu och har fått åka hem så det känns bra!!

Ha en riktigt god fortsättning

Kramar Bella

Photo by Maria sa...

Fint dukat..

Klart du och Bebis skulle på nyårsfest.. Kan ju vara lite lugnt och skönt för sjuka mannen med att rå om sig själv lite..

God Fortsättning nu..

Kram Mia

Anonym sa...

Hej.
Här är granen borta istället, julsakerna får nog vara kvar lite till ev till nästa helg, eller helgen efter.
Gott Nytt bloggår!!??

/Camilla S

Fam. Strömberg sa...

Gott nytt år gumman! Lika fint dukat hemma hos dig som vanligt...varför blir jag inte förvånad! Hihii! Kram