måndag 4 januari 2010

Om alla Ni......





.... som besöker mig för första gången idag så måste jag ju bara säga "HEJ på dig, vem du nu än m å vara. Kul att trillat in här hos mig!!!"

Igår slog besöksräknaren i taket och det var nästan 400 unika besökare här inne å kikade. Hos lilla, lilla mig!! Så jäkla trevligt, tycker jag!!!!

Å om ni sagt hej till mig innan så gör det idag, vettja!! Jag skulle bli så glaaaaaad!!!! Som jag sagt tidigare:

"Ris eller ros eller ett hej, allting uppskattas av mig :)!!!!

Idag hade jag tänkta att släpa min lilla lekamen till gymmet för att utnyttja min "prova-på-vecka". Men jag fick helt plötsligt VÄLDIGT mycket att göra!! Som att rensa avloppen, skura lister, moppa golvet, pilla navel-ludd å annat livsnödvändigt som bara måste göras för att inte hemmet ska rasa ihop. Men imorgon, då minsann ska jag till gymmet......... kanske......

Tjohoooooooo!!!

// Inredningsfrun å nästan olagligt otränad

Pssssssst....... Idag bjuder jag på söta "måste-ha-saker" från webb-butiken Glasverandan.
Alla bilder är tagna därifrån!!!

10 kommentarer :

Helenas Hem -Om livet på landet sa...

Hej på dej och tack för besöket och den söta kommentaren hos mej! :)

Hit kommer jag gärna igen, superfint hem ser ni ut att ha också. och sööööt son!
KRAM

Anonym sa...

Hej! Ja, man får väl ta dig på orden... Ramlade över din blogg när jag sökte på webben. Tycker om din sida - så nu är du en favorit!! God fortsättning!
Hälsar Therése

Solgården Butik och Café sa...

Vilken mysig blogg & webbbutik, kul att man hittade den =)

kram Sofia

Dona blogg sa...

Hej, säger jag också till dig - men vi har ju råkats förr.

Vill bara önska dig allt gott 2010!
KRAM

Anna sa...

Hej! Vilken mysig blogg, ditt hem verkar helt underbart! =) En ny favoritblogg helt klart!
/Anna

Camilla sa...

Idag är jag och hälsar på här igen. (som varje dag). Idag skulle jag också till gymmet, men som sagt..många saker kommer ivägen:) Kram på dig

sussi sa...

Hej du är min favorit blogg. Bara du har tagit dig i kragen och släpat dig till gymmet så lovar jag att du kommer att tacka mig det är trögt första gången Lycka till. kram.

Anonym sa...

hej tack för ditt inlägg alltid lika kul att komma hit så fina bilder ditt kök är bara för fint.

Mitt hvite hus sa...

heisan --- nydelige bi9lder du byr på...

Ønsker deg en fin dag..

klem kerstin

Tina sa...

Hejsan, ville bara tala om att jag ofta besöker din sida & tycker den är Underbar =)
Tack för de länkar du lägger upp & jag ser hela tiden fram emot nya uppdateringar. Flitig du är ..
MVH Tina