fredag 15 januari 2010

Snor å hemligt uppdrag!!










Kvart över fem är ju ganska lagom att stiga upp på morgonen!?! Eller ja, det tyckte i alla fall en väldigt snorig Bebis som började kvittra, glad som en lärka, i sin säng tidigt i morse och sin förkylning till trots !! Men det är ju faktiskt UNDERBARA fredag idag så det är bäst att se till att nyttja dagen till fullo!!! Fast kvart över fem är hyfsat tidigt även för en morgonälskande familj som oss!!

Imorgon bitti ska jag iväg på "hemligt uppdrag". Eller hemligt å hemligt, jag vet knappt vad jag ska göra!! Men det kanske, kanske, kanske rör sig om en liten reklamfilm för internbruk för frisörer som använder Hårologi. Dagens ironi eftersom jag har världshistoriens taskigaste barr för tillfället. Ha!! Tur att jag tar mig själv med en stor nypa ( eller skopa snarare) salt!!! Den som lever får se å den som ser (reklamfilmen) får vi hoppas överlever!!!

Idag är det en inskolningsfri dag på förskolan så det blir kanske en sväng in till Ikea istället. Får se vad dagen har i sitt sköte!!

Kram på alla GOA, GOA läsare där ute!!

// Inredningsfrun

Psssssst...... Idag bjuder jag på en massa härliga saker från Pottery Barn!! Alla bilder är tagna därifrån!!

Inga kommentarer :