måndag 11 januari 2010

Tallrikshyllan by day!!!




Å för för alla er som ännu inte har hunnit tröttna min älskade tallrikshylla så kommer här lite fler bilder!!! Å för er som har tröttnat kan ju blunda å istället kika på mitt senaste lilla fynd från Bloomingville som jag köpt här!!! Det är nog tänkt att man ska ha frukt eller något i den, men jag har satt överblivna blockljus (som "blev över" från i julas) i korgen istället. Funkar ju det oxå. Men snart ska den fyllas med en massa vårlökar hade jag tänkt!!!!

Nu ska jag fiiiiiiiiiiika!!!! Lovely!!

Kram kram

// Inredningsfrun

4 kommentarer :

Louise sa...

Absolut helt lovely!!

House number 15 sa...

Vad fint du har det. Snygg tapet och givetvis är hyllan supersnygg.

Ha det gott/C

Sköna o Gröna Ting sa...

Japp.., tallrikshyllan får du mer än gärna upprepa.., den är ju sååå fin!!!
Vilken mysig blogg, första gången jag är här och hälsar på.
Brudklänningen din var ju helt bedårande:):)

Nu kikar runt lite hos dig, lär "känna" dig en smula!!!
Tack för inspirationen...
Kramar till dig
Marianne

Anonym sa...

Väldigt fiin hylla men jag tycker nog lite synd om din man som inte har någon morgon TV nu!!:)