söndag 21 februari 2010

Feel free att bombadera!!!



Idag är det en sådan där härlig "slasa-runt-i-myskläder-å-inte-göra-något-alls-förutom-att-dra-i-sig-en-veckas-sockerintag-på-ett-par-timmar-för-att-sedan-slå-ner-ändlyktan-i-soffan-å-bara-mysa"- dag!! Ljuvligt!!

Dock tog jag en liten (välbehövlig?) paus ur socker- och soff-dvalan och fixade lite mumsig söndagsmiddag. På menyn, här på the Island, var det idag honungs-/chiliglaserad fläskfilé, klyftpotatis och vitlöksgratinerad tomat. Mumma!!!

Eftersom jag sitter med datorn i knäet (å lär väl inte flytta på mig på ett tag) så feel free att bombadera mig med vad Ni än må ha på hjärtat!!! Alltid roligt med frågor och funderingar!! Eller kanske bara ett litet hej :)!!!

KRAM

// Inredningsfrun

6 kommentarer :

Rosor och ruiner sa...

mm, fläskfilé och klyftpotatis skall det bli här med, närmare kvällen.
Frågor och funderingar, okej då; jag kollade lite i ditt album häromdan (vad fint ni har det!!) så funderade jag faktiskt på vart ni har hittat den där vita bänken som stod på balkongen? Har funderat på något sådant till badrummet nämligen. Har ni köpt den eller rent av snickrat ihop den själv?
Ha det gott i soffhörnet!

Lisa sa...

Halloj! Tack för påhälsningen i min blogg! Kul att hitta en annan inrednings- och fotograferande bloggerska från Öland! Jag återkommer gärna fler gånger. :) Ha en härlig söndagkväll! Kram

LinnaLi sa...

Lät lite mer avancerat än stuvade makaroner och senapskryddade köttbullar. Nästan så att jag blir hungrig trots att jag kommer från matbordet =)

Själv funderar jag på att ta mig en bulle, men jag väntar nog lite till. Har bakat kanelisar idag =)

Ha en skön söndag!

Linda

Sofia Ekholm sa...

Åh, vad gott det ser ut! Är jättehungrig och funderar på att övertala mannen att äta annat än tapas och satsa på klyftisar istället....Ha en skön söndag! Kram

Photo by Maria sa...

Sååå gott det såg ut.. Här blev det inget nytt tillagat utan rester.. Men det skall ju med ätas upp..

Kram Mia

Fam. Strömberg sa...

Hej hej!