tisdag 9 februari 2010

Inte långt kvar nu!!!



































































































































































Foto: Ewa K Andinsson, Nyblom & Kollén

Nu är det ju faktiskt inte så långt kvar!! Till vår och sommar, menar jag! För vi är ju redan inne i februari (som ju är den kortaste månaden), sedan är det ju mars som är den bästa månaden av alla (jag FYLLER ÅÅÅÅÅÅR!!!), efter det är det april och då är våren i full gång och när maj är här så är det ju i princip sommar!!! Tjohoooooooo!!!!! Så härligt!!!

Å för att fira så bjuder jag idag på vackra och härliga bilder från Nyblom & Kollén!! Lovely!!

KRAM

// Inredningsfrun

Pssssss........ Alla bilder är tagna från Nyblom & Kollén!!

1 kommentar :

Elle sa...

Jag försöker också att intala mig att våren kommer snart...men idag var det lite svårt, medan jag gick ovanpå ett tre decimeter tjockt snöskikt som var så fruset att jag inte sjönk ner en enda centimeter!!! Dessutom har de lovat mer snö här... Men vi har haft närmare 30 grader i april innan, så varför inte i år igen? Är ju bara två månader kvar!! ;)
(Nu ska jag inte vara pessimist!)
Snart...tills dess kollar vi bildern och längtar!!
Kram Elle