onsdag 17 februari 2010

Men se god dag, är det inte Herr Vår som tittat in??



Eftersom snön fortsätter att dala ner och ligger nu meterhög utanför fönstret, så känns våren lika avlägset som att jag skulle vinna på lotto!!

Så jag har tagit saken i egna händer och bjudit in Herr Vår till vårt kök, i form av söta små pärlhyacinter. Å vad frambringar inte vårkänslor som lite blommor!?! Inte riktigt the real deal men dock en förnimmelse av vad som komma skall!!!

Idag är det lill-lördag och det ska jag fira genom att plugga lite extra idag. Hmmmm........

KRAM

// Inredningsfrun med ett oortodoxt sätt att fira

4 kommentarer :

BLONDETTY sa...

Härligt med lite vårkänsla! Vad skönt att höra att det med händerna går över. Jag måste söka för det nu för det börjar bli olidligt för mig också! Kramar till dig!

Tillsammans Hemma sa...

Hejsan.
Köpte också lite "pärlor" idag och för någon vecka sedan köpte jag en hel kasse med skönblommande vår-växter. Men inte tusan hjälpte det, snön bara yr kring husknuten. Men du frun - vi ger välan inte upp hoppet!! Den kommer snaaaaart!
Kram Loo

Anonym sa...

Jätte härlig och mysig blogg! Fantastiska bilder! Hittade till dig via styleroom.se
Vi har också byggt ett hus, där vi snart bott i ett år. Inredning är mitte största intresse förutom våran underbara son på 8 månader :) Tack för fina bilder och inspiration!
MvH Anna.

Millan sa...

Åh, så söta pärlhyacinter...Jag har varit jättesugen de senaste veckorna att köpa pärlhyacinter, men har inte lyckats hitta några häromkring i butikerna...

Millan