söndag 21 mars 2010

About the book!!













































































































































I´m baaaaaaaack från min hemtenta-bubbla!!! Dagens date med Herr Hemtenta nådde idag nya höjder å jag har inte mycket kvar nu! Tjohoooooooooooooooooo!!!!!

By the way. Minns ni att jag berättade att vårt hem (å mina bilder) ska vara med i en bok?? Tanken (från forumet som ska ge ut boken) var från början att den skulle komma ut i början av året, men det har blivit en massa förseningar. I alla fall. För alla Er som undrar hur det har gått med boken så kan ni läsa om det här!!! Av nästan 14 000 medlemmar så är vårt hem en av de tjugo olika hem som ska publiceras. Hur coolt är inte det??? Overkligt cool måste jag säga!!! Å overkligt roligt!!!

Hoppas att Ni har haft en låååång och mysig helg. Min helg försvann lika snabbt som den kom. Men det är ju faktiskt bara en vecka kvar till nästa helg. Å det är ju inte så långt!!!

KRAM

// Inredningsfrun

Psssssssst....... Undrar om det är någon av ovanstående bilder som kommer att vara med i boken. Vad tror Ni???

3 kommentarer :

Anonym sa...

Spännande med en bok! Lycka till med allt jobb.Roligt att helgen blev bra. Ha nu en skön vecka ,snart är det helg igen.//Magda

♥ Fyra årstider sa...

Förstår att de valt ditt hem, det är så fint och snart kommer vi och fotar:-)
Kram Lotta

Elina sa...

Tänk att jag sett detta vackra hem IRL?
Jag är oerhört imponerad av din känsla för inredning Marika =)
Kram/Elina