fredag 5 mars 2010

Fredagsmys here I coooooome!!!


Å så är det fredag igen - tjohooooooooooooooo!! Men jag fattar inte var tiden försvinner. Snart vaknar jag en dag och är mellan nittio och döden å undrar vart tusan dagarna försvann!!! Men det kommer garanterat att göra med ett brett leende från öra till öra!! För livet är ju underbart och fullt av överraskningar och kringelikrokiga vägar. Å det gäller ju att ha kul på vägen!! Eller vad säger Ni??

Nu ska jag packa in Inredningsnörden och Bebis i bilen och bege oss till ett par goda vänner på taco-middag! Det är fredagsmys på hög nivå!!

En trevlig kväll önskar jag Er!!

KRAM

// Inredningsfrun som diggar livet å mys

Psssssssst..... Lite nya bilder från Mormors Fönster! Varsågoda!!

1 kommentar :

Brunkullan sa...

Meh..choklad tårtan här nedan skulle jag kunna mörda för just nu! Mums!

Snygg brutta i den klänningen också:)Du får köra dagens outfit..hihi..

Trevlig helg också!
Kram Susanne