fredag 12 mars 2010

Jag; Ingen "kläd-person"!






För mig är kläder egentligen ett nödvändigt ont! Visst tycker jag om kläder men jag gillar inte att lägga pengar på det eftersom det finns sååååååååå mycket "lull-lull" ( läs inredningsprylar) som jag hellre spenderar mina surt förvärvade csn-slantar på. Jag kan sitta timmar och surfa runt bland en massa vackra inredningsbutiker, men har nog inte ens ägnat en minut på att kolla kläder på nätet. Jag är helt enkelt ingen kläd-person!

Imorgon ska jag iväg på födelsedags-partaj! Undrar just vad jag ska ha på mig ;)??

// Inredningsfrun

Psssssssssssssst...... Idag bjuder jag på en massa härliga nyheter från Julias Vita Drömmar!!

3 kommentarer :

Elle sa...

Jag är väl ingen klädperson jag heller, är glad så länge jeansen håller så att jag slipper leta nya *blink*

Vore kul om du kunde titta in hos mig, jag har något som ligger och vill bli hämtat av dig!
KRAM!
Elle

Anonym sa...

Jag håller helt med dig, det är så mycket roligare att handla små saker till hemmet än kläder!

Jag är ingen bloggläsare egentligen alls, har bara läst några få jag råkat komma in på, några trista o pinsamma saker. Har i alla fall börjat läsa DIN lilla blogg, så måste ge dig KRED för att du fångat mitt intresse! Väldigt mycket fint att titta på, du sprider inspiration o din härliga inställning till livet smittar av sig.. så tack för att jag får kika in här ibland ;)) Trevlig kväll! /L

irma´s uthus sa...

Dina vackra skuggbilder är fantastiska:)
Ha en bra helg! irene