måndag 8 mars 2010

Jag kom ju precis på....




.... att jag ju faktiskt inte visat Er, kära bloggläsare, mina fina födelsedagspresenter!!!

I år önskade jag mig presentkort så att jag kunde köpa dessa vackra tallrikar från Mateus! Å dessutom så fick jag ju en vacker lite förrätts/efterrätts/allt-i-allo-skål av min kära make oxå! De söta vit- och grönrutiga servetterna från Nyblom & Kollén var en födelsedagspresent till mig själv!!

Å tillsammans blev det ju en supersöt kombination!! Någon som vill komma och inviga vårt nya porslin???

Hoppas att Er måndag varit lika härlig som min!!

KRAM

// Inredningsfrun

1 kommentar :

Varma kramar sa...

Ååå, Mateus är ljuviliga! Jag fyller snart också år och proslinet står överst på önskelistan ;0) Jättemysig blogg du har, den kommer jag att besöka ofta!