onsdag 17 mars 2010

Taskig beställning!!!




Till helgen har jag beställt dåligt väder eftersom jag ska sitta instängd (med min dator och en si sådär 8953 skolböcker) och börja fila på min hemtenta som för tillfället består av noll och ingenting.

Taskigt för er att jag beställer tråkigt väder, men a Inredningsfru gotta do, what a Inredningsfru gotta do!!!

Men som kompensation till det beställda dåliga vädret så får ni lite våriga bilder från Mormors Fönster som jag var och fotade i förra veckan.

Å till alla er som vill ha vackert väder till helgen; Håll er borta från the Island!!!

KRAM

// Inredningsfrun

1 kommentar :

Mi´s nya liv och det jag redan levt sa...

Ljuvligt i matsalen, fina stolar, som påminner om min barndoms stolar.Som jag tror min lillasyster fick ärva,för hon hade ju fina representationsmiddagar.Jag var gift med en händig man, som byggde hus åt andra och åt oss en villa.
Den är tyvärr såld till folk med stålar.1993 i Dec.Saknar den så jag blir knasig ibland, mest sommartid.
Härliga Öland.Där var jag mycket som ung.
Såg även fina tygerna, det engelska gillar jag.Har något liknande.
Kul att Du vann i 1/2 8 hos mig 9/12-10
Det var Linda i Lönnbacka som fick mig att gå in till Dig.