tisdag 2 mars 2010

Vilken härlig dag!!!




Vilken underbart väder jag vaknade upp till här på the Island idag - klarblå himmel och strålande sol, svajande palmer och 25 grader i skuggan!!! Kan man bli på bättre humör!!

Å imorgon är det ju min födelsedag oxå!! Livet är härligt just nu!!!!

En ljuvlig tisdag önskar jag Er alla goa bloggläsare som tittar in idag!!!

KRAM

// Inredningsfrun

Psssssssst....... Det är ingen vanlig daaaaa´, det är ingen vanlig daaaa´, för imorgon är det min födelsedag HURRA HURRA HURRAAAAAAA!!!!!

3 kommentarer :

Elle sa...

Nu bjuder du på så härliga blombilder igen. Gårdagens blommor var ocks helt underbara. En fördel med att fylla år!!

Fast jag kan inte påstå att jag känner samma glädje som du inför min födelsedag nästa månad...jag får nämligen ett + bakom nollan...sen är jag en 40+ tant...de kommande nio åren *fniss*!
Fast i själen är man väl en ständig tonåring (tänk om ungarna bara visste...)
Igår "hoppade" jag omkring till en gammal hit från 80-talet, när 16-åringen kom och kollade frågande på mig.
"Det var musik det!" menade jag "varför tror du att de gör covers av alla gamla låtar?"
Sonen kollade lite småleende på mig och sade torrt:
"Det är för att gamlingarna ska kunna lyssna de med...."
Näää, vad gjorde jag fel i min barnuppfostran? Vilka fräcka ungar man har!
(eller lärde jag dem att alltid vara ärliga? *ler*)

Ha en skön dag och skicka lite sol till mig, jag har tjock dimma här!
Kram Elle

Anonym sa...

Jag önskar er en mycket trevlig födelsedag!
Det är en härlig dag verkligen! För mig är varje dag skön om jag kan läsa din fina blog!
Kram Susanne

Mia Lindgren sa...

Tittar in lite då och då, hittade dig genom dina bilder på din underbara hall. Bor på en gammal gård, med synliga takbjälkar och utsikt över den lilla dalgången där vikingarna en gång tog sig från havet upp till Uppsala.

Här bor vi bra med familj och hästar, men huset är lite för lågt i tak, relativt små fönster och även om solen når huset morgon till kväll, så skulle jag vilja att någon kom och viftade med trollspöt och förvandlade det till ett hus med högt i tak och stora vackra fönster.

Det får väl bli i nästa liv;)
häls. Mia