tisdag 27 april 2010

Halvtid!!








Imorgon har jag redan varit halvtid ute hos "mina" (å världens goaste) ettakluddare. Tiden går alltid alldeles för snabbt när man har roligt, så är det ju bara.

Idag, ute på praktiken, har jag haft besök av min handledare från universitetet och det är ju alltid intressant när någon sitter i ett hörn och inspekterar en och skriver, skriver och SKRIVER!! Ja, intressant var ordet..... å lärorikt :)!!

Här på the Island var det 18,5 grad när jag styrde kosan hem idag. ÄNTLIGEN är både värmen och våren här!! Inte en dag för sent!! Tjohoooooooooooo!!!

En fortsatt härlig tisdag önskar jag Er goa bloggläsare!!

KRAAAAAAAM

// Inredningsfrun

Pssssssssssst....... Idag bjuder jag på lite vårfint från Topiary som jag var inne och fotade i förra veckan. Varsågoda!!

2 kommentarer :

fem barns mamma sa...

Kul att du tittade in! Här kanske jag kan få tipps inför nästa Kalmar-besök:-)

Ert hus ser fantastiskt ut, ett av Kalmars vackra trähus!

Kommer tillbaka, kram Emma!

Karin sa...

Var inne på Tropiary i förra helgen. De har en himla massa fina saker, gillade kökshanddukarna du tagit kort på från Green Gate.