fredag 16 april 2010

Högsta betyg och mys med Mr.Canon!





Oj, oj, oj vilken vecka jag har haft!! Det känns bokstavligen som om jag gått genom ljudvallen och tillbaka igen, men in a good way!!! Är helt slut både i pallet och i min lilla lekamen!!! Men det är det värt för jag har njutit av varje minut!! Det har varit härligt väder, jag har haft härliga kids ute på praktiken, har träffat härliga människor och som grädde på moset så låg det ett härligt brev i brevlådan idag. Det var Mr. Hemtenta som letat sig tillbaka och kom hem igen med trevliga nyheter. Skönt att allt slit med honom resulterade i högsta betyg. Jo, jag tackar ja!!!

Nu ska jag krascha ner i sängen å sova en vecka eller två, tror jag.

Kram på Er goa bloggläsare och trevlig helg!!

// Inredningsfrun

Pssssssssst........ Idag bjuder jag på lite vårnytt från Topiary!!! Jag han faktisk dit en sväng idag efter skolans slut. Kände att jag var så sugen på att fota och mysa lite med Mr. Canon. Så varsågoda!!

1 kommentar :

Sanna sa...

Grattis till ditt A, bra jobbat! :)

Trevlig helg!
Sanna