söndag 18 april 2010

Jo, man tackar!!

Söta små awards kan man ju aldrig få för många av :)!! I alla fall inte jag!! Denna fick jag av sötaste Karin. Jag tackelitackar ödmjukast och största kramen till dig för att du gjorde min dag!!

Så, nu till sanningen minut för inget gott som inte har något ont med sig (!?!). Sju sanningar om lilla mig kommer här;

1. I lööööv att hoppa bungy jump men har lovat Inredningsnörden att hålla mig på marken och inte svinga mig utför höga höjder anymore.
2. Jag äter godis varje dag and I´m proud of it!!
3. Jag drömmer om att bara bara få åka till Bora Bora!
4. Är en riktig dammsugarfachist å kollar alltid om Inredningsnörden har dammsugit ÖVERALLT!!!
5. Skrattar när jag kollar på WipeOut! Tänk att folk har betalt för att komma på så löjligt roliga tävlingsgrenar!!! Å tänk att folk ställer upp och deltar gratis!! Hmmm....
6. Jobbade som spinning-, rodd- och body pumpinstruktör i många år. Det var på den tiden jag fick BETALT för att träna.....
7. Tycker att "Vänner" är bästa programmet och serien genom tiderna. Kan kolla om och om och om igen utan att tröttna!!

Så. Om Ni inte har somnat så önskar jag Er en fortsatt härlig söndagskväll!!

KRAAAAAAAAAAAAM

// Inredningsfrun

Inga kommentarer :