måndag 12 april 2010

Lite fröken!!






Tjohoooooooooo så härligt livet är idag...... oxå!!!

Alltså,,,, dagens sanning är ju faktiskt att det bästa i livet är alla dessa härliga, ärliga och underbara barn!! Vad vore livet utan dem!!!

Som Ni, kära bloggläsare, kanske förstår så har jag ju haft en alldeles ljuvlig dag på min praktik och med "mina" etta-kluddare!!! Paradoxalt så är energidepåerna är fyllda till ytspänning av alla härliga intryck, men samtidigt är jag HELT SLUT i pallet och min lilla lekamen!!! Mycket av det goda har det blivit idag!! Kan inte vänta tills att träff alla härlig kids imorgon igen!!

Hoppas att Ni också har haft en härlig dag där ute i vårt avlånga land!!

KRAAAAAAAAAAAAM

// Inredningsfrun å lite fröken :)

Psssssssssst....... Idag bjuder jag på lite pics som jag fotat hos Topiary!!! Varsågooooooooda!!!

Inga kommentarer :