söndag 11 april 2010

Söndagsmys, praktik och bildkavalkad!





Sitter och söndagsmyser (i morgonrocken, of course!!) å summerar veckan som varit. Jag tror minsann att mitt å Bebis påsklov varit det mysigaste någonsin!! Så nu är jag full av energi och är laddad till tusen inför mina kommande fem veckors praktik ute på en skola här i länet. Finns det något bättre än härliga, ärliga barn?? I think not!!! Det skulle möjligtvis vara allt löjligt fint som finns från Greengate! Vill verkligen ha allt!! Drömma går ju......

Idag blir det söndagsmiddag hos mina päron. Härligt!!! Vad ska Ni hitta på???

KRAM på er och njuuuuuuuuuuut av dagen!!!

// Inredningsfrun

Pssssssssssssssssss......... Idag bjuder jag på en bildkavalkad med vackra saker som jag fotat hos Topiary. Varsågoda!!

1 kommentar :

Elvor sa...

Varit i Gbg och firat vår äldsta dotter som fyller 29 år imorgon (12/4)! En underbar dag med hela familjen, solat sken från en klarblå himmel och så har vi fikat på en av stans uteserveringar, (dotterns lägenhet renoveras, därav fika på stan). Det bästa som finns är när vi är tillsammans med barnen! Älskar dem så mycket!!!
På torsdag i nästa vecka (22/4) ska vi ev till the Island och hälsa på våra vänner i Lilla Brönneby!
Ha en bra vecka! Kram