måndag 17 maj 2010

Härliga måndag, välkommen!!




Å så var det härlig måndag igen - tjohooooooooooooo!!! Lång helgen som varit har i och för sig försvunnit som en avlöning!! Men det är ju ett betyg eftersom tiden springer väg när man har roligt!!! Hur har Er låååååååååååång helg varit???

Vecka som ligger framför mig är minst sagt fullspäckad!! Både med en MASSA skolarbete och sedan en massa andra förberedelser inför "Projekt HEMLIGT" som jag snart ska avslöja ( å den 5 juni börjar närma sig med stormsteg.......... pirr pirr i magen :)!!!! )

Hoppas att solen lyser på Er idag, goa bloggläsare!!

KRAM

// Inredningsfrun

Pssssssssssssst....... Idag visar jag lite bilder från mitt senaste besök på Möbleri Mittbrodts. Varsågoda!!!

2 kommentarer :

Sprout Gallery sa...

Hello. I like painting things white too. I like your blog and your house looks wonderful.

Anonym sa...

Vilket underbart hem du har, jag ser fram emot och följa det. Du kan bli fotograf om du tröttnar på ditt blivande yrke, så fina bilder som du tar! Kram Fritidspedagogen